Produkty Sales Lions

Nasze interdyscyplinarne doświadczenia pozwoliły nam stworzyć
skuteczną metodykę, dzięki której zwiększamy efektywność działań naszych Klientów
w zdalnych kanałach kontaktu. Jak to działa?
Dekonstrukcja praktyk

Z doświadczenia ze świata automotive wiemy,
że trening i skuteczność przydają się nie tylko pracownikom sprzedaży, ale biura obsługi, serwisu, czy klasycznego helpdesku.

Nasz trening daje pewność i rozwija interpersonalne, uniwersalne umiejętności kontaktu z Klientem.

Dekonstrukcja praktyk

Zanim zaczniemy pracę z nowym Klientem przeprowadzamy dekonstrukcję dobrych praktyk w jego branży i zespole.
To pewnego rodzaju audyt, który pozwala nam na stworzenie rekomendacji i określenie wzorcowego kanonu. Na jego podstawie tworzymy szkolenie, a następnie śledzimy postępy.
Taki skrypt dobrych praktyk staje się naszym punktem odniesienia i podstawą do oceny i raportowania.

Kurs przygotowawczy e-learning

Zaczynamy od cyklu szkoleń, w których przekazujemy w przystępny i ciekawy sposób wiedzę. Wszystko odbywa się w 1,5 godzinnym cyklu szkoleń on-line z możliwością spotkania z trenerem osobiście.

Trening w praktyce

Sprawdzamy poziom przyswojenia wiedzy i zaczynamy działać w praktyce. Nagrywamy wybrane rozmowy podczas kontaktu
z klientem i analizujemy, czy pracownicy zrobili to dobrze.

Szukamy mocnych stron, które wzmacniamy i błędów, które naprawiamy. Znajdujemy rozwiązanie jak najlepiej poprowadzić klienta aby był zadowolony.

Co ważne pracujemy na realnych rozmowach z prawdziwymi klientami. Szkolenie odbywa się zdalnie, bez konieczności wyjazdów, co oszczędza czas i Twoje pieniądze.

* Rozwój umiejętności w trakcie kolejnych sesji treningowych.

*

Wnioski, raporty, wideoraporty

Cały proces weryfikacji szczelności Twoich kanałów jest udostępniony w systemie online w formie materiałów wideo  i dokumentacji całego procesu kontaktu. Manager otrzymuje link do materiału z miesięcznym raportem lub wyrywkowo po każdej sesji treningowej.

W każdej chwili można sprawdzić progres lub wyniki danego pracownika i to w interesującym nas przedziale czasowym.

W Sales Lions dostarczymy Ci cztery rozwiązania:

E-learning – dedykowany Trener, który na podstawie dostarczonych materiałów przygotuje dla konsultantów filmy wideo, w którym opowie o najnowszych produktach i ofertach Twojej firmy.

Odsłuchamy rozmowy prowadzone w Contact Center. Nasi ludzie udzielą w czasie ich trwania praktycznych wskazówek jak jeszcze lepiej obsłużyć kolejnego Klienta! Jak osiągać jeszcze wyższe cele!

Losowa próbka rozmów konsultanta zostanie oceniona arkuszem ocen, który zostanie opracowany w oparciu o Twoje potrzeby. Liczba rozmów, która znajdzie się w próbce zależy od Ciebie!

Badania TK w ramach, których przedstawimy w formie przyjaznych filmów jaką drogę przechodzi Klient, zanim porozmawia z konsultantem reprezentującym Twoją firmę.

Efekty naszych rozwiązań:

  1. Obiektywna wiedza na temat jakości prowadzonych przez Podwykonawcę rozmów,
  2. Wsparcie Podwykonawcy w szkoleniu konsultantów z produktu i oferty Twojej firmy.
  3. Raporty, rekomendacje usprawnień, analiza KPI/SLA podwykonawcy