O nas

W Sales Lions uczymy jak sprzedawać produkty i usługi, ale także coś niepoliczalnego,
choć bardzo ważnego. Wizerunek marek, produktów i firm.
Trenerzy Sales Lions szkolą pracowników mających bezpośredni kontakt z Klientami:
  • jak nie tracić szansy sprzedażowej podczas pierwszego kontaktu,
  • jak znacznie podnieść jakość obsługi i podnieść jej efektywność.

Wiemy, że współcześnie znaczenie zdalnego kontaktu rośnie zarówno  w kontekście pełnego doświadczeni Klienta, jak i sprzedaży.

My też ciągle się uczymy i wychodzimy naprzeciw wszelkim trendom oferując usługi trenerskie dla firm i branż działających w następujących kanałach:
 Telefon

Telefon

Live Chat

Live Chat

Social Media

Social Media

 E-mail

E-mail

O tym jak działamy mieli okazję przekonać się nasi Klienci,
których pracownicy przeszli 5 etapowy trening

0

Odsłuchanych rozmów z klientami, w celu wybrania tych najtrafniejszych do treningu.

0

Wykonanych sesji szkoleniowych w oparciu o metodologię Sales Lions.

0

Pracowników z certyfikacją Sales Lions, dla których obsługa klienta stanowi drugie ja.

Wyniki w liczbach

Dzięki współpracy z Sales Lions masz szansę znacznie zwiększyć kluczowe wskaźniki dla Twojego biznesu. Nasi ludzie przeprowadzili kilkaset audytów mających na celu kontrolę jakości obsługi w Contact Center.

18%

Procent umówionych spotkań przez Doradców w jednym z Dealerstw samochodowych, które jest liderem w swoim segmencie.

64%

Dzięki Treningom Sales Lions, procent umówionych spotkań wzrósł aż sześciokrotnie.

80%

Wynik jaki osiągał nasz klient przed współpracą z Sales Lions określający procent załatwionych spraw przy pierwszym kontakcie linii obsługowej.

97%

Wskaźnik skuteczności wzrósł aż o 17%, pracownicy linii Call Center aktywnie korzystali z pomocy naszych Trenerów, co skutkuje świetnym wynikiem.