Pierwsze wrażenie robi się tylko raz.

W Sales Lions uszczelniamy lejek marketingowo – sprzedażowy
na etapach zdalnego kontaktu z Klientami.

Z roku na rok znaczenie zdalnego kontaktu w procesie obsługi Klienta rośnie. Bardzo często, jeśli nie spełnimy jego oczekiwań podczas pierwszej rozmowy bezpowrotnie tracimy szansę sprzedażową na rzecz konkurencji.

W Sales Lions uczymy jak sprzedawać produkty i usługi, ale także coś niepoliczalnego, choć bardzo ważnego. Wizerunek firm.

Trenerzy Sales Lions szkolą jak skutecznie wykorzystać szansę sprzedażową
i jak znacznie podnieść jakość obsługi klienta i jej efektywność.

Dowiedz się więcej
Maciej Michalik - CEO / Founder
Know - how

Know how

Sales Lions to zespół doświadczonych trenerów , których zadaniem jest zrobienie lwów sprzedaży lub obsługi klienta nawet z niedoświadczonych pracowników.

Trenujemy, oceniamy i analizujemy postępy Twoich pracowników w kilkumiesięcznym okresie. Wyrabiamy dobre nawyki, co widać w wynikach sprzedażowych.

Komu polecamy nasz trening?

Nasze kompetencje przydadzą się wszystkim, którzy w swojej działalności kontaktują się z Klientem zdalnie.

Szczególnie firmy, które posiadają w swoich strukturach:

  • Punkt Sprzedaży lub Biuro Obsługi
  • Contact Center lub infolinię konsultacyjną
  • Dział Quality Management

Słowem, dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż  lub poprawić CX w zdalnych kontaktach z Klientami.

Sprawdź, jak wygląda trening

Technologia

By skutecznie przekazać miękkie kompetencje i uzyskać twarde dane wspieramy się technologią. Rozwiązania techniczne zdecydowanie ułatwiają i usprawniają cały proces.
W Treningu Sales Lions opieramy się na rozwiązaniach takich jak:

aplikacja mobilna do nagrywania rozmów

raporty i videoraporty dostępne z poziomu on-line w zamkniętym systemie raportowania

platforma edukacyjna z materiałami e-learning

Technologia
0

Odsłuchanych rozmów z klientami, w celu wybrania tych najtrafniejszych do treningu.

0

Wykonanych sesji szkoleniowych w oparciu o metodologię Sales Lions.

0

Pracowników z certyfikacją Sales Lions, dla których obsługa klienta stanowi drugie ja.

Wyniki w liczbach

Dzięki współpracy z Sales Lions masz szansę znacznie zwiększyć kluczowe wskaźniki dla Twojego biznesu. Nasi ludzie przeprowadzili kilkaset audytów mających na celu kontrolę jakości obsługi w Contact Center.

18%

Procent umówionych spotkań przez Doradców w jednym z Dealerstw samochodowych, które jest liderem w swoim segmencie.

64%

Dzięki Treningom Sales Lions, procent umówionych spotkań wzrósł aż sześciokrotnie.

80%

Wynik jaki osiągał nasz klient przed współpracą z Sales Lions określający procent załatwionych spraw przy pierwszym kontakcie linii obsługowej.

97%

Wskaźnik skuteczności wzrósł aż o 17%, pracownicy linii Call Center aktywnie korzystali z pomocy naszych Trenerów, co skutkuje świetnym wynikiem.